Често задавани въпроси

В какъв срок се пуска услугата?
Ако има техническа възможност, до 7 работни дни след подаването на заявката за включване. Наш служител ще се свърже с вас, за да уговори подходящ ден и час за инсталация на услуга.
Къде мога да подпиша договор за предоставяне на услуга?
Договор, можете да подпишете:

  • В най-близкия до вас офис на Net Plust
  • Във вашия дом в момента на инсталация на услуга, след като сте подали заявка през сайта или сте се обадили на телефон 0722 666 99, 0895 565 260
По какъв начин мога да заплатя месечната такса?
  • В брой – в най-близкия до вас офис на Net Plust
  • На касите на EasyPay и по ePay
Какво ще стане, ако закъснея с плащането?
При неплащане на една месечна такса, достъпът до услугите ви ще бъде временно прекъснат. Услугите се активират автоматично, веднага след плащане на задължението.
Какъв IP адрес получавам?
Получават един реален статичен IP адрес.
Какво да правя, ако имам проблеми с връзката?
Oбадете на нашият телефон за обслужване на клиенти: 0722 666 99. А ето и няколко стъпки, които да следвате преди да се обадите на оператор:

Ако LAN кабела е свързан директно към компютъра ви:
1. Проверете кабела дали е правилно включен в LAN порта на мрежовата карта на компютъра ви.
2. Проверете дали са въведени правилно Интернет настройките на мрежата.
3. Рестартирайте компютъра си.

Ако LAN кабела е свързан към рутер:
1. Проверете кабела дали е включен в WAN порта на рутера. Кабелът трябва да бъде включен винаги във WAN порта на рутера и никога в LAN портовете.
2. Проверете настройките на мрежата, дали са правилно въведени.
3. Рестартирайте рутера си.

Как да разпозная къде е проблема по номера на грешката?
Код 678: Проблем в мрежата на компютри с операционна система Windows XP.
Код 651: Проблем в мрежата на компютри с операционна система Windows 7.
Код 691: Проблем с (грешни) потребителското име и парола на компютри с операционна система Windows XP/7 или смяна на мрежова карта.
Код 769: Мрежовата карта не е разпозната или е изключена / disabled на компютри с операционна система Windows XP/7
Как мога да тествам моята скорост?
Всеки интернет потребител може да измери своята скорост на даунлоуд и ъплоуд чрез някой от познатите ви скоростомери: http://www.speedtest.net/
Интернет скоростта ми е бавна, защо?
Причините за бавна скорост на Интернет връзката са много. Препоръчително е да се свържете с нас за поддръжка на телефон 0722 666 99, за да се установи проблема. Някои от най-честите причини за бавен Интернет:

  • Компютърът Ви е заразен с вируси – вирусите, както и зловредни софтуери могат да генерират трафик, който чувствително ще забави връзката Ви
  • Имате включена торент програма. В случай, че интернетът ви е бавен, убедете се, че нямате пусната торент програма като µTorrent или BitComet. Тези програмите могат да натоварят връзката Ви на максимум и да заемат голям процент от процесите на машината Ви, и като резултат на което да се получи забавяне в браузването и работата на компютъра
  • Когато ползвате безжичен интернет чрез wireless рутер – убедете се, че имате зададена парола за достъп до рутера, за да се избегнат закачането на недоброжелатели, които да използват Вашата интернет връзка